Betingelser og vilkår
Generelle oplysninger
DAVA Foods Ingredients A/S
Fabriksvej 6
9560 Hadsund
CVR nr.: 20477296
Telefon: +45 9857 3055
Email: shop.ing@davafoods.com
Priser
Hos DAVA Foods Ingredients A/S er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
Betaling
DAVA Foods Denmark A/S modtager betaling med VISA, Mastercard og MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
Levering
DAVA Foods Ingredients A/S pakker og sender ordrer, så din vare vil blive leveret 2-5 hverdage efter bestillingen.
Vi sender til hele Danmark. Fragt koster mellem 39 og 59 kr. i DK. inkl. moms alt efter leveringsform og er gratis ved ordre over 260 kr.. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Vi sender ordre til Danmark, Sverige og Tyskland.
Dine varer sendes med GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice på shop.ing@davafoods.com
Manglende afhentning af pakke i pakkeshop
Får vi din pakke retur, fordi den ikke er afhentet til tiden, kontakter vi dig med henblik på at sende pakken afsted igen. Ved genafsendelse af ordren forbeholder vi os retten til at opkræve 39 kr. i forsendelsesgebyr, som indbetales til MobilePay nr. 510114..
Fortrydelsesret
Hvis du fortryder dit køb
I henhold til en undtagelse i forbrugeraftaleloven, fortrydelsesretten område, paragraf 17 stk. 2 og paragraf 9 stk. 2 er køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug, som købes på offentlige steder, torve og markeder, eller som skal leveres direkte til forbrugeren ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Reklamationsret
Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen/fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen/fejlen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
DAVA Foods Ingredients A/S
Fabriksvej 6
9560 Hadsund
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Persondatapolitik
Når du bestiller hos os, har vi brug for at behandle dine personoplysninger for at kunne levere dine varer og informere dig om din ordre. Læs mere om behandling af personoplysninger i vores persondatapolitik.
Klagemuligheder
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: shop.ing@davafoods.com.